Summer rain

Sitter och kollar på djungel george för tillfället och dricker te. Första gången jag sitter här hemma i soffan och tillbringar lite tid med mina päron. Veckan har bestått utav avskedningsfest ute hos Petra och det var länge sen jag hade så roligt. Fick skjuts till Ludwigs land mitt i natten och somnade som en stock bredvid världens finaste och varmaste kille. Dagen efter var jag så sjukt utmattad men hade lite kräftis med fina vänner ute på altanen med god mat musik och yberdyper fint sällskap. Ikväll ska jag somna i soffan hade jag tänk med en bra bok. PUSS

Kommentarer
Postat av: mikko

Du och ludde, så himla fina. Tack för igår. Det va verkligen megabra!

2011-08-07 @ 20:23:47
Postat av: sofia

Söttis är det okej om jag snor åt mig den första bilden?? :) Tack för dem två fina kvällarna sötnos :) <3

2011-08-08 @ 23:56:40
URL: http://dahlqvistsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0