2011

Home sweet home! har varit hemma sen i onsdags! Haft sjukt bra dagar. Träffat alla dom jag saknat. Förutom lisen som kommer hit vilket sekund som helst!
Har dessutom firat in det nya året riktigt ordentligt! År 2010 har nog varit det mest händelserika året i hela mitt liv. Allt från att ha hittat ny vänskap som bara växt. Provat på nya saker. Hittat kärlek. Blivit av med den. Mått skit. Mått fantastiskt. Gjort saker jag aldrig trodde skulle hända mig.
Hittat nya vänner. Blivit tryggare i mig själv. Men samtidigt tappat bort mig själv igen. Det finns mycket shit.
Men ändå ångrar jag verkligen ingenting av det som skett. Allt har bara gjort mig starkare.

Det här året ska jag fan göra till bästa och det börjar från och med NU!

Kommentarer
Postat av: sophia

tack du! :)

2011-01-04 @ 16:58:08
URL: http://sophiablomqvist.blogg.se/
Postat av: jj

vilka är det på sista bilden? :) jätte fina bilder du lägger upp på bloggen!

2011-01-06 @ 01:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0