Spent the morning as a pretender


Gladis innan skolan. Ny jacka och ny klänning från weekdays secondhand. 
Gick ner på stan i torsdags och fikade med fina vänner från klassen. Tog en smoothie som smakade blåbär och gammal mjukglass.
Dalan njuter och Sara är sötis.
Fina ögon på Emmis.
Gjorde en grymt god sparrisrisotto som jag tröck i mig efter två timmars träning uppe på gymmet. Hur god som helst (om jag får säga det själv...) Riktig Johanna mat som Ludwig brukar säga eftersom jag kan vara rätt kräsen ibland. Idag är det fredag och jag har haft en seg dag som började med en regning morgon. Att dra täcket över huvudet och stanna där hela dagen var väldigt lockande. Älskar när regnet smattrar på rutan när man sover. Då går jag in i någon slags dvala och har fortfarande på något sätt inte riktigt vaknat än. Men efter att ha tryckt in snooze knappen x antal gånger så tog jag mig upp. Ikväll hittar ni mig nerbäddad i soffan med en kopp te och jobbig huvudvärk. hejso ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0