it’s gonna hurt because it matters.

Är nästan lika glad som jag ser ut på bilden. Kanske inte överlycklig men glad är jag banne mig. Glad, skrattig och nöjd. Precis allt känns tusen gånger lättare och livet ser så annorlunda ut om man jämför med för bara några månader sedan. Tanken skrämmer mig och det gör ont till och från men samtidigt är jag så himla motiverad över vad framtiden har att erbjuda lilla mig. Är så otroligt tacksam över att jag har så underbara vänner. Jag är också så himla förväntansfull och vill bara göra tusen saker samtidigt. Jag vill ut och resa, lära känna nya människor, få ny kunskap, utbilda mig till något hur coolt som helst, hitta min egna nisch och bara utvecklas. Åh jag vill bara ta studenten nu nu nu. 

Kommentarer
Postat av: freeze

pöss

2012-12-01 @ 18:47:35
Postat av: maja

åh. <3

längtar efter dig

2012-12-04 @ 19:34:44
URL: http://enmaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0