Om man är korkad tom och glad.

Efter en fartfylld fredag uppe på Mobergs där Krunegård spelade och sedan jobb nästa morgon så var man väldigt trött under lördagen. Jag & Julia tog bussen ut till Edsbro till bästa Sara för att bara mysa och göra god middag.
Snygging... bakade focacciabröd med rödlök och lärde mig en läxa att man inte ska lägga en bakduk över brinnande ljus. He-he.  

Sötingen Julleman.
Fina Sara.
Under första avdent blev det julfika med Camilla & Love. Jag traskade ner efter jobbet rödkindad längs knarrande gator och svepte i mig varmt kaffe och en chokladboll på ett mysigt fik. Hela stan är fylld med dekoration och julbelysing. Tycker det är så himla fint.
Det var också huuuur kallt som helst, så på med vintersockorna!
Vi fikade i nån timme sedan gick jag och Mamma hem och på kvällen skrapade vi bort all snö från bilen och åkte och köpte en stor påse godis... Inte bra, men så värt det. 
Julstakar och julstjänor plus en massa ljus med doft av äpple & kanel finns nu i huset. Ser verkligen fram emot den här julen. ♥

Kommentarer
Postat av: klara

hahahaha sista bilden så jävla fet

2012-12-04 @ 10:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0