Kärlek

Förra året vid den här tidpunkten satt jag ensam och ömklig och tyckte synd om mig själv. Saknade närhet och någon att luta mig emot. Kan personligen tycka att alla hjärtans dag konceptet är en smula patetiskt och orättvis för alla där ute som fortfarande är singlar. Tycker det är en dag för vänskap och familj likaså. Men trots min åsikt så ska jag idag (såklart) ägna mig själv åt min otroligt fina kille. Jag är så oerhört glad över att jag har fått spendera dessa tio månader med dig. Att två nyfikna ögon och ditt enormt stora hjärta fastnade för en sån som mig. Att jag varje dag har den turen som får se dina smilegropar när du skrattar. Att jag alltid känner mig så välkommen hemma hos dig. Att dina tio fingrar ständigt försöker lära sig min favoritlåt på piano. Dina två öron som alltid lyssnar. Hela din tillvaro gör mig så förbannat lycklig. Åh jag älskar dig bara så himla mycket

Kommentarer
Postat av: L

Jag älskar dig.

2012-02-17 @ 20:27:40
Postat av: Beck

Ni är så himla vackra tillsammans!

2012-02-18 @ 16:43:10
URL: http://fightlessbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0