Doftande uteserveringar, tankar och längtan.

Igårkväll så fanns det så mycket blandande känslor i mitt huvud. Jag kombinerar mina envisa springturer med svett, musik och att tänka framåt. Det är bara att fortsätta i det där rullande hjulet har jag kommit fram till. Jag trivs ju så bra där. Snart kommer ändå en tid då mitt önsketänkande bli verklighet. Om exakt arton dagar sitter jag och min bästa vän på ett flygplan till varmare breddgrader. Att få längta och se fram emot resor är bara så oslagbart. En sån tanke kan verkligen peppa och driva en framåt. 
Igår efter ett långt jobbpass så bjöd jag & Ludwig Lisa på en försenad födelsedagsmiddag på Stället. 
Två snyggingar. Haha... 
Åt den här fantastiskt goda ceasarsalladen innan vi gick och kollade på Spiderman. Filmen var helt klart sevärd!
 
Ludwig fick lite av en adrenalinkick av actionfilmen och började leka Spiderman på Norrtäljes tomma gator påvägen hem.
sommar.sommar.sommar.

Kommentarer
Postat av: Malin

ni är såååå fina!

2012-07-16 @ 23:19:22
URL: http://maaalinohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0