Bli nån ny igen i mina ögon


I början av förra veckan åkte jag in till huvudstaden och införskaffade mig dessa röda godingar. Hur nöjd och glad som helst. Kommer passa perfekt i höst. På kvällen åt jag pad thai i sängen och kollade på tecknad film. 

Sen har jag också varit ute och sprungit nästan varje morgon. Så himla underbart! Bild nr två visar en som kanske borde börja träna...

I lördags så bakade jag bröd och tog det lugnt hela eftermiddagen. Senare satt jag ute och drack gott och myste hos Julia innan vi begav oss ut till Rösa där Martin stod för lite festligheter.

Åkte ut till landet nästa dag för att hälsa på en saknad mami & papi. Jag tog fel buss och satt i fyra timmar sammanlagt och var så sur på mig själv. Men med en munter busschaufför som hjälpte mig på rätt buss så löste det sig. ÅH jag är så hopplös ibland. 
Jag tog bussen hem tidigt nästa morgon och mötte upp Emma och Julia. Vi spenderade eftermiddagen nere vid bryggan med en envis sol som visade sig då & då och åt jordgubbar.
 
På kvällen var det julinatta så jag, Jonas, Lisa och Ludwig sällskapade för lite glass tillsammans i kvällssolen. Saltlakritsströssel kan ju vara det absolut godaste i glassväg. 
Under hela lördagen jobbade jag och mötte sedan upp Emma för middag nere på Stället. Såhär såg jag ut i min nya tröja!

Vi satt länge och åt och pratade innan vi gick och köpte godis och pratade ännu mer. Love you!

Helgen har jag spenderat ute på landet med sommarmat och sommarfrukost. Jag & mamma gick på loppis under eftermiddagen och jag lyckades fynda en fin kaffekopp och ett randigt frukostfat. Julia har varit med mig här ute och trots det otroligt tråkiga vädret har vi ändå lyckats hitta på saker. Vi plockade kantareller som sedan stektes i smör. Vi badade i ''värmeböljan'' och bakade en himmelsk god smulpaj och kollade på rysare sent in på kvällen. 
 
Såhär snyggt klädd kan man vara på Singö när man inte har någon packning med sig. Annars så ska jag nu vara hemma resten av veckan & jobba. Med en klump i magen och känslor som svämmar över hoppas jag att solen visar sig snart och ger mig lite ny energi.

Kommentarer
Postat av: E

Underbara bilder bebi. Love you!

2012-07-10 @ 18:02:47
Postat av: Sara da kattlöver

MEN VARFÖR ÄR INTE UDDA HOS MIG FÖR??? Udda älskling för mig är du perfekt du behöver inte träna <3333
Sjukt mysiga bilder för övrigt!

2012-07-12 @ 23:21:57
Postat av: Matilda

Sv: I love it tooo! Finns på mechworld.se (eller va det .com??) något sånt ialf, :D

2012-07-13 @ 07:55:26
URL: http://matildawijk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0