Houdini

I lördags när vädret var som värst åkte jag Sara & Klara in till Stockholm. Vi gick till klubb Ace där vi hade så förbannat kul tills klockan slog 3. Mitt i allt regn, kaos och skratt så åkte vi sista nattbussen hem och jag somnade hes, yr och trött bredvid Ludwig som mötte mig vid porten klockan halv fem på morgonen. ♥
Den här veckan har jag också gått klart mina sista skoldagar för den här terminen. Det känns riktigt skönt och jag ser nu jättemycket fram emot att titta på alla studenter på fredag. Blir själv helt lyrisk av själva tanken att få springa ut och skrika och bemöta en helt ny framtid där inte skolan längre finns med. Helt otroligt egentligen.
Mami och jag hade jobbfest här igår. Italiensk buffé och musiktävling bestod kvällen av. Hur trevligt som helst! Imorse vaknade jag upp halv elva och begav mig in till sthlm helt själv på jakt efter par röda dr martens. Butiken var stängd så jag gick med tunga steg därifrån med blev på bättre humör och fick iallafall med mig lite saker hem. Imorgon är det skolavslutning och det känns helt underbart.
Trackback
RSS 2.0