The time of times

Midsommardagen började med att jag & Ludwig la oss på klippan för att bättra på brännan en aning. Jag läste en bok och njöt av tanken av att jag nu skulle vara här ute en hel vecka. 

Sedan kom fina Julia ut med bussen från Norrtälje 

Vi skivade upp svenska jordgubbar och gjorde en supermumsig tårta som vi bjöd på när alla gäster hade kommit.

Såhär stor och såhär god blev den.

Efter fikan gick vi och plockade hundkex, midsommarblomster, smörblommor och jag bröt av levande kvistar (som jag inte fick för Julia) men det gjorde jag ändå till våran fina midsommarstång.

Solen lös starkt och gjorde oss väldigt solbrända den här dagen.
Drack gotti

Sedan bjöds det på midsommarmat.
Tre guldkorn.
(måååste ju bara fota det här… SÅ GOTT!)
Camilla & Mami.

Hade fin utsikt.
Och en fin vän vid min sida.

Dessa dagar som har passerat har varit så fantastiskt bra. Jag försöker se bortom alla mörka moln och njuter varje sekund av den här lediga tiden. Varken regnet eller min eviga förkyldning stoppar mig inte heller för den delen. Har varit ute på sjön, suttit under en filt ute på ett skär medans regnet dundrat ner. Gått en mil för mig själv längs stigar och surrande bin. Sovit brevid mamma och ätit nybakt bröd på morgonkvisten. Planerat, funderat, drömt och bara varit. 


Kommentarer
Postat av: Malin

Så himla fina och mysiga bilder! :*

2012-06-28 @ 23:12:54
URL: http://maaalinohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0