We lie beneath the stars at night

Efter tre slitiga jobbdagar den här helgen är jag helt slut i kroppen. Men i det här ruskvädret så har det faktiskt varit lite mysigt ändå. Har också spenderat helgens kvällar med fina tjejer hemma hos mig ute på altanen. Julia har gjort mig sällskap och bott hos mig i tre dagar. Har testat på sommarlovslivet en smula kan man väl säga.

Bästa frullen och finaste pimpinellrosorna som blomstrar utanför mitt hus.

Jobbade sent i fredags och möttes av den här vackra himlen påvägen hem. 

Julle med bästa chipsen (ugnsbakade) och en springtur i ovädret. Nu ligger jag nerbäddad och väntar på att min andra halva ska komma hit. ♥

Kommentarer
Postat av: hobbyfotograf

hoppas du får en bra fredag! :)

2012-06-29 @ 11:37:14
URL: http://bysaandra.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0