Bridget Jones

Det är helt sinnes vad bra dessa filmer är! Så utomordentligt gjorda och så fruktansvärt roliga. Och då menar jag främst i syfte med oss kvinnor hur extremt mycket man kan känna igen sig i hennes situationer vissa tillfällen. Jag som aldrig och då menar jag aldrig skrattar åt varken humorprogram som exempelvis How I met your mother eller andra liknande serier. Bridget Jones filmerna är något jag kan sitta och garva åt i flera timmar. Jag vill bara stoppa ner henne i fickan och ta med henne hem. Har sett dessa underbara filmer två dagar irad den här veckan. Ikväll går jag in på min tredje gång. Så bra är dom. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Emelii

haha, vad roligt! De är jätte bra ju, :D

2012-03-08 @ 11:34:17
URL: http://guldklimp.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0