En hand i himlen

Jag har promenerat längs Stockhoms gator två dagar i rad och njutit av tanken att kunna göra precis vad man vill. Solen har värmt genom min tunna jacka och på mina frusna fingrar. Idag blev det ett stlmsbesök med Julia. Har förtärt lunch på samma ställe café sense som måste ha den godaste buffén i stan. Massa plock av olika sorters bönor, sallader, kyckling, gratänger, nybakat bröd osv. Allt är dessutom ekologiskt. Jag har inte slösat mina pengar utan har mer köpt det jag behöver och tycker är fint. Älskar när man hittar saker som bara passar så perfekt. Så värt vartenda öre. Ibland behöver man faktiskt få unna sig. Imorgon tänker jag ta världens längsta sovmorgon & äta avokadomackor till frukost. Bara njuta det sista av den här ledigheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0