I am a tree reaching for the sun

Efter att den här torsdagen inte kunnat vara sämre än såhär så pendlar mitt humör mellan sur och trött. När inte ens 250 gram jordgubbar kan trösta mig så lägger jag nu detta åt sidan och försöker tänka om. Sommarjobb hit och dit är det jag pratar om. Tycker det är jobbigt och känner mig så himla okunnig när man väl försöker. Kom hem idag och insåg att jag inte hade några nycklar = utelåst. Jag klättrade upp på en stol för att komma in från baksidan. Och där. Där spricker mina nya strumpbyxor. Där försvinner stolen och där ligger jag längst ner på botten. Nere på marken medans min katt kommer och lägger sig på min mage. Lite komiskt men ändå förjävligt. Jag hatar den här dagen. Tänker nu laga makaroner med köttbullar för att jag är jättesugen på det. Försöka bli lite glad igen. Sen tänker jag lägga mig i sängen och kolla på reprisen från Sveriges mästerkock.

Kommentarer
Postat av: Julia

herre min skapare

2012-03-29 @ 21:39:00
URL: http://lifeofjulia.blogg.se/
Postat av: Beck

Haha,kunde inte hjälpa att skratta åt det hela.

Kan verkligen se framför mig hur du ramlar,och så mitt i allt kommer Udda och lägger sig på din mage. Haha.

Hoppas du får en bättre dag imorn. Don't worry

2012-03-29 @ 22:30:52
URL: http://fightlessbird.blogg.se/
Postat av: Emelii

Hoppas du hittar något jobb! jag söker som fean... :oo

Bättre dagar kommer! :)

2012-03-30 @ 12:48:22
URL: http://www.nattstad.se/mlieee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0