Intro till sommaren

Dagarna springer förbi. Vädret har varit helt underbart och jag är glad precis hela tiden.
Cyklade på min nya röda cykel till skolan i fredags och spenderade kvällen nere på åtellet med Mamma & Camilla. Drack mina första lagliga drinkar och blev sedan bjudan på en till drink plus en jättegod rabarberpaj på ett glas av Emmas fina föräldrar.
När vi satt där så exploderade det massvis med fyrverkerier  ovanför våra huvuden. Så fint.
I lördags så firade jag min 18-årsdag med alla mina fina vänner med partaj hos mig. Kvällen blev jättelyckad och dagen efter fann jag också den här lappen från Lisa. ♥ Blir så glad av lappar...
Städade tills klockan slog 6, sedan stupade jag i säng. Sov två timmar innan jag fortsatte städandet. På bordet ser ni alla fina presenter.
Mamma kom hem och hjälpte mig att städa undan det sista. Vi käkade ravoli i sommarhettan, drack kaffe och läste en kokbok som hon fick av mig. Var ju faktiskt morsdag igår. Love u mamie ♥ Trots min extrema trötthet, dessa tvåtusen myggor som fortfarande surrar omkring i mitt hus så var kvällen i lördags  så himla rolig. Jag hade så kul. Vi sjöng till Loreen som vann hela eurovision. Jag fick ont i magen av allt skratt och ont i fötterna av all dans. Återigen så fick jag så himla fina presenter. Allt från fantastiska blombuketter till vin, champagne, en jättefin kokbok, ljus, drinkglas, en igelkott (ha-ha) osv!. Nu är mina ögonlock jättetunga & jag tänker nu bädda ner mig i mina rena lakan och kolla på film och äta vattenmelon. Åh jag är så himla glad.
Trackback
RSS 2.0