Say you will

En himmelsk god frukost på Singö från i helgen. God müsli, jordgubbar och kaffe som jag frenetiskt har börjat dricka morgon & kväll.
Har vaknat varje morgon bredvid den här ryggen. Vaknat upp av fågelkvitter som nästan gjort ont i öronen. Nästan så att man vill gå ut med hagelbössan så att det blir tyst på dem. Men inser ganska fort sen hur fint det faktiskt är ändå. Äppelblommen och syrenerna står i blom ute i vår trädgård nu. Det gör den alltid på min födelsedag. Så fint. Älskar att gå till skolan nu i varma brisar och att äntligen få vara barbent under klänningen.
Åt en god kycklingssallad nere på stan med Emma i måndags. Fina fina vän, och världens bästa classmates på andra bilden.
(Du med Dalan som tog bilden. ♥)
oj vilken fin lilltå såg jag nu... Den är inte röd på riktigt kan jag meddela. Hade iallafall min virkade kofta igår från lindex. Skrev en inlämningsuppgift på fyra sidor och fick reda på mitt betyg i text B vilket gjorde hela min dag. Storhandlade efter skolan med mamma och herregud vad mycket mat vi har hemma nu. Idag har jag legat hemma och varit sjuk. Magen sa ifrån imorse så jag stannade hemma tills min katt väckte mig. Klåda av solbränd hy och huvudvärk började den här dagen med. Åt turkiskyoghurt med ett glas mjölk till ute på verandan samtidigt som jag skalade potatis i solen och brände mig på högerarmen.
Under eftermiddagen gick jag ner på stan med mormor och tog en fika och inhandlade underkläder. Är så nöjd! Bra kvalité, naturvit och handsydd i Belgien. Det är sällan jag köper fina och bra underkläder så nu var det verkligen på tiden. Även fast man inte visar upp sig särskilt mycket så känner man sig lite sådär extra fin när man har snygga underkläder. Gör så mycket bara det. Nu är jag helt slut i både kropp och själ efter att ha gjort fyra stycken potatissallader, två kladdkakor och storstädat tills imorgon. Hann också med en springrunda i solnedgången och jag älskar verkligen att springa. Så friskt och sån skön luft såhär på kvällskvisten.
Imorgon fyller jag år och det känns så himla bra. Jag är väldigt spänd. Lycka blandat med nervositet ungefär.
Är jättejätte förväntansfull. Hi.
Trackback
RSS 2.0