Vi brinner av begär.

Jag kan inte förklara hur roligt jag har haft det dom senaste dagarna. Förra helgen var så sinnessjukt rolig. Jag lever. Ja shit vad jag lever. Har nog aldrig skrattat såhär mycket tillsammans med mina vänner som jag gör nu. Jag har heller aldrig pluggat så intensivt eller jobbat så mycket. Jag lever i min egna lilla bubbla och vill hinna med så mycket saker. I lördags firade vi iallafall världens bästa Sara & Julia som äntligen blev myndiga! Fikade på eftermiddagen, fixade & trixade inför kvällen. En underbart lyckad kväll/natt blev det i alla fall. Jag och Julia traskade hem hand i hand klockan fyra den natten och gapskrattande åt allt sjukt som hänt. 
Fina vänner. Jag och Sara sjukt taggade på andra bilden hehe. 
Det bjöds på fördrinkar och världens godaste paj som Julias mamma hade bakat. Sen när det började dra ihop sig samlades alla vänner uppe på övervåningen där jag visade mitt bildspel för födelsedagsbarnen. ♥
Sara jag, Anette & Emma och två hjärtisar på Mobergs.
Mysfika med bästis. 
Annars så softar vi bara i skolan. Skrattar, filmar och pluggar. Har suttit flera timmar i sträck och försökt få projektarbetet klart. Det var längesen jag kände mig såhär glad. Jag har verkligen fått livslusten tillbaka.  Lusten för att baka, jag har börjat lyssna på musik igen och ler mer än någonsin. Det är så himla skönt. Puss på allt typ. 

Kommentarer
Postat av: Sara

Vidriga bilder, men det är skönt att du är tillbaka igen. <3

Svar: Åh vad glad jag blir. <3
Johanna Norlin

2012-11-28 @ 22:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0