Just like seasons, people change.

Jag njuter verkligen av den här hösten. Jag har jobbat mycket. Försökt fått lite vettiga saker gjort i skolan. Har också bloggat den här veckan på Norrtäljetidning UNG som ni kan läsa här.
Förra helgen åkte jag och Julia in till Stockholm för lite shopping, fika och lite fix och trix med en fotouppgift. Tillsammans bar vi runt på en stol längs Stockholms gator och ja, rätt många förvånade blickar fick vi allt...
På lördagen blev det utgång för Dalan som fyllt 18 och kvällen var verkligen hur kul som helst!
Har njutit framför en varm brasa efter en del springturer uppe i spåret den här veckan.
Fredagsmiddag med min mami och papi. Love you.
 
Idag jobbar jag och imorgon med. Alltså det känns ju som att jag jobbar hela tiden?! Well well. Ikväll väntas det förhoppningsvis lite festligheter. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0