Stunder som dessa.

Den här sommaren har varit så bra. Så konstig och så rolig. Har nästan inte fotograferat någonting eller bloggat för den delen heller. Men jag ska bli bättre på det. Däremot har jag klickat till mig några bilder med mobilen så här kommer en liten dos av min sommar. 
Jag & Lisa bakade scones en regning morgon på Singö. Har också ätit litervis med smultron med socker och mjölk från papptallrikar som mamma och pappa har plockat.
Midsommar. Plockade blommor till midsommarstången samtidigt som solen lös och flugor surrade kring huvudet.
Dagarna har annars bestått av jobb jobb och åter jobb. Kombinerat det med att hänga med mina fina vänner, firat födelsedagar, cyklat, fikat och slösat alldeles för mycket pengar på en viss klubb här i Norrtälje. Men gud så kul vi har haft.
Lite festligheter med Malin & Cornelia. 
Gladis efter en lyckad jobbintervju.
Mina bästa.
Spontanåkte till Åland en sväng. 
Resultatet av en natt på campingen. 
Gjorde carbonara med Lisa & Cornelia.

Finaste kvällen. Ljummen luft och spegelblankt vatten. 
 
Sambolivet med den här fina. 
Vi festivalade lite en helg. The xx var helt magiska och bland det bästa jag sett. 
Sjukade ner mig i tre dagar.
& nu jobbar jag varje dag och laddar inför hösten. 

Kommentarer
Postat av: Maja

Smultronen!!! Helt fantastiskt ju!

2013-09-07 @ 19:25:02
URL: http://www.mla-photography.blogspot.com
Postat av: esma

Gud så fint Johanna

2013-09-10 @ 20:30:27
URL: http://esmasternersson.se
Postat av: Anonym

Fina bilder Johanna!! Du är såå duktig!

2013-09-11 @ 08:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0