God bless our love


Herregud vilka helt fantastiska, sjuka, dansande, jobbiga, snurriga, illaluktande, fina dagar dessa 5 dagar har varit. Vilken upplevelse må jag säga. Festival är verkligen något speciellt. Nu väl hemma så kan jag blicka tillbaka och bara le. Så himla kul det varit. Perfekt. Nu är jag hemma och helt utmattad. En ren säng med rena lakan är rena himmelriket för mig just nu. Den här sommaren blir bara bättere och bättre. Imorgon åker jag och Ludwig till Norrland. Gud vad jag älskar det här. Gud vad jag älskar honom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men åh, tack sötis! :) vad gör du nu i sommar? :)

2011-07-08 @ 16:57:26
URL: http://lastsummer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0