Who am I to say



Tänkte börja med att slänga in massvis med bilder från mitt lov. Saken är den att kameran inte har hängt med ett skit.. Hade iaf en mysig stund med finaste Emma nån dag på lovet. Pancakes och fin musik i öronen. Där blev det lite bilder. Sedan har också dessa bilder fyllt datorn

Annars har veckan varit fullproppad med saker. Stockholm fyra gånger. Myst med mamma. Blev en svacka där ett tag.
Vill hinna med så mycket men ibland tar det stopp. Behöver landa. Ta hand om mig själv. Sovit dåligt har jag gjort. Ätit dåligt också men whata f, det är lov!
Det är tillåtet då. Har verkligen njutit av det här lovet fullt ut. Helgen var mycketmycket bra. Fullt ös. Fina människor omkring mig precis hela tiden! Förstår verkligen inte varför jag har sån tur som har så fina kiddoz. Jag & Klara bosatte oss också i Märtas hem. Märta den plytten har hjälp mig mycket den här helgen. Tusen pussar till dig. Scones, Fest, Mat, Nattliga äventyr, noll koll, veta att vänner finns där för mig när jag behöver dom som mest, skratt, GOD DAMN. Jag mår så bra. Nu ska jag ta mig i kragen och sova och den här veckan ska jag börja träna och återgå till mitt normala liv igen. PUSS!

Justeä! Kolla vad jag har.. Jag är lycklig. Den här sommaren kan inte bli annat än bäst!

Kommentarer
Postat av: emma

Grymt kul att du ska till P&L!!!

2011-03-07 @ 20:46:01
URL: http://ebryngelsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack Johanna! Den där komplimangen behövdes just nu kan jag säga! du är guldvärd!

2011-03-07 @ 21:36:22
URL: http://options.webblogg.se/
Postat av: emma

Du är bäst.

2011-03-08 @ 19:23:26
Postat av: Emma

Hähe fyra emma kommentarer.

2011-03-09 @ 17:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0