Så snurra min jord igen

Det finns så mycket att säga om den här helgen. Men jag väljer att vara kortfattad. (iallafall försöka) I fredags åkte jag, Julia och pappa och kollade på en föreställnig, tre akord i livet som bland annat mami var med och körade i. (Så duktiga!!!) Hade också hur roligt som helst hos Emma i lördags. Roligt att träffa så mycket folk. Igår satte jag inte ens foten utanför dörren. Eller jo bara när jag & L gick och köpte glass. Men det gills nästan inte. Vi åt iallafall världens godaste middag bestående av kycklinggryta med ris och naanbröd. Våran favoriträtt. Vi låg alltså inne i princip hela dagen och kollade på sammanlagt fyra filmer samtidigt som regnet smattrade på fönsterbrädan. Det är faktiskt okej att göra ingenting ibland. Idag var det samma visa igen. Nästan. Kände mest bara för att ligga i sängen hela dagen men har istället kommit hem till min bostad och bakat lussebullar. Supergott. Längtar verkligen till jul. Nu blir det ett spinningpass med Emma! PYSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0