I ett annat ljus i en annan rymd

Jag & Julia myste med nybakad kladdkaka i söndags som blev vansinnigt god tillsammans med lite mango.
Vaknade tidigt och möttes av fågelkvitter och sol. Underbar morgon. Har också ändrat lite i bloggen så att bilderna är betydligt mindre. Tycker det blir finare så. Dock ser det olika ut på alla datorer vilket stör mig men hojta till om det ser alldeles för tokigt ut för er.
Den här tisdagen har jag varit ledig. Har jobbat med mitt reportage och försökt få lite gjort nu när veckorna bara susar iväg. Snart är det ju liksom sommarlov. Åkte iallafall in till Stockholm med Ludwig och spanade efter fina sommarklänningar. Åt även lunch på café blåbär.
Vi åt jättegod halloumi kyckling med sallad och blåbärssaft.
Har suttit och velat ett tag nu på att antingen gå en powerwalk eller att stanna inomhus. Men vädret eller min mammas är inte särskilt pigg på den idén just nu. Dock är det mysigt med regn. Så istället för lite träning så slänger jag mig i soffan och kollar på högklackat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guuud så fina kort du tar flicka!! Ditt fina brev till din underbara Mamma/ min syster fick mig till tårar här på jobbet!!! Sååå fiiint! Pössssss

2012-04-19 @ 11:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0