Påskafton

Äntligen påsklov. Äntligen ledighet. Det kan ju vara det skönaste som finns nästan. Firade in mitt lov med fest ute i Robro för Sofia som fyllde 18 år! Hade kul trots min huvudvärk som verkligen var brutal. Gjorde frukost på sängen till sömntutan dagen efter och vi fick två fina påskägg av mina föräldrar. Sedan gick vi till Moster för mer påskfirande med massor av god mat och tjocka släkten.
Mitt påskägg var en gnutta ''nyttigare'' då innehållet bestod av små fullkornskex, barer och lite smågodis såklart. (Har också fått två andra påskägg fast de är redan slut...)
Massvis med god mat stod uppdukat, hemmagjorda köttbullar, ägghalvor, lax, sill, hembakat vitlöksbröd, prinskorv, fläskfile, pajer, svampomelett, coleslaw. Åh allt var så himla gott.
Syskonkärlek och Malins kycklingpaj med soltorkade tomater.
Mamma & Andrea som var taggade på att köra ki-box! (observera mammas händer)
Senare blev det efterrätt och jag bokstavligen rullade hem. Nu ska jag förbereda lite födelsedagsfika för Lisa som snart kommer hit. Senare blir det grillkväll hos Emma. Saknar henne. Pysshejs

Kommentarer
Postat av: emelie

fina bilder bruden! :)

2012-04-10 @ 19:16:53
URL: http://nattstad.se/mlieee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0