Du följer med mig.

Snön pryder återigen Norrtäljes gator medan jag lyssnar på Laleh och äter bananer på jobbet.  Dessa dagar har varit så olik alla andra på något lustigt vis. Har hunnit spendera tid med mamma och pappa. Vaknade redan klockan åtta igårmorse av att pappa hade gjort en mysig frukost. Väldigt ovanligt att vi äter det tillsamans eftersom vi jättesällan gör det i min familj. Sedan runt middagstid kom Julia hem till mig och vi gjorde i ordning en jättegod pastarätt som var hur god som helst. Vi åt jordgubbar med kesella till slumdog millionaire innan vi slocknade i min säng runt midnatt. Imorse hade vi nackspärr och jag åkte upp och jobbade och till min förvåning så kom också min chef och gav mig jättefina blommor. Så himla söt! Blev verkligen jättejätteglad eftersom jag jobbar min sista helg nu. Annars så längtar jag också jättejätte mycket tills ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0