jag är väl sansad nu när vi beter oss som djur

(Insåg precis vilken läskii hand...)
Men min uppdatering har inte varit den bästa. Det är iaf konstaterat att frukost är det godaste målet om dagen. Sjukt gott var det när Julia bjöd mig på en dunderfrukost en mysig söndagsmorgon som igår. Tack och lov för den ledighet som jag kommer att spendera flitigt den här veckan. Kunde verkligen inte ha kommit mer lägligt då mitt humör gått från toppen till botten vissa dagar. Idag har jag iallafall umgåtts med min fina mamma och mormor nere på stan med en urgod lunch på ett glas och inköp av ritblock. Jag och Luddi möttes sedan upp och hann också med en mysig fika med Lisa & Jonas. Spenderade hela min eftermiddag nere på stan i den underbara vårsolen. Dock blåste det kallt genom min tunna jacka som fortfarande tyder på att våren ännu inte är här. Nu ska jag göra något vettigt och ta mig an ett pass uppe på friskis tillsammans med bästa Lisa. Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0