Fredagen den trettonde

Igår hade jag mamma & Julia middag hos mig med gott kött men dock misslyckade linser och pannacotta som toppade allt. Kan ju vara den godaste efterrätten någonsin. För att inte tala om otursdagen som var igår. Förstår mig inte riktigt på den hypotesen. Känns bara allmänt onödig. Även fast jag larvigt nog alltid undviker a brunnar. Min oturskväll spenderades med att fira fina födelsedagsbarnet Rebecca som fyllt hela 18 år. Fyra månader kvar tills det är min tur. Åh längtar

Kommentarer
Postat av: maja (kusinen)

AAAH det har jag glömt! du är ju 18 alldeles snart! ååh.

2012-01-14 @ 20:13:33
Postat av: Lisa

Vilken sötis som äter pannacotta <33333

2012-01-25 @ 20:04:00
URL: http://lisamodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0