Lyckan genom sorgen

Heipa. Jag har varit så glad de senaste dagarna. Har varit jättesprallig medans jag samtidigt tjutit av skratt när jag blivit kittlad. Lycklig av att få spendera tid
med familj och att få tid över till att träna. Men konstigt nog är det ändå alltid något som lyckas bita sig tag och skjuta dessa harmoniska känslor åt sidan. Förstår verkligen inte varför man aldrig ska få ha en långvarig period då man faktiskt får vara glad. Så frustrerade. Fyra värkande blåsor i munnen gör saken inte bättre för den delen. Dom gör mig vansinnig. Ska försöka ta tag i allt som står mig i vägen den här veckan. Få tillbaks den där långvariga känslan över
att just vara sprallig, skrattig och lycklig. Nu får det faktiskt vara nog.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Finaste Johanna <3

2012-01-18 @ 00:03:51
URL: http://dahlqvistsofia.blogg.se/
Postat av: emmawagenius

sv: Det är ett "lypsyl med färg". Märket hydracolor, färg volume. (nr.39)

kramkram

2012-01-19 @ 16:08:12
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0