Ålandsbåten & smultronjakt i spöregn.

Tidigt igårmorse åkte jag & min familj Ålandsbåten tur och retur för god mat och shopping. Jag & mamma delade på en räksmörgås när vi klev på. Det är nästan ett måste när man åker!
Vi åt på á la carte vilket också är ett måste när man åker Eckerö. Svennigt men sant. Åt jättegod majskyckling med rökt ost och tryffelsmaksatt pasta. 
Rabarber/Jordgubbs cheesecake till efterrätt.
Pappi.
Sedan var vi hemma igen och klev på bussen och drack lite dooley´s.
När vi var hemma hamnade jag i matkoma och somnade i några timmar. När jag vaknade cyklade jag & L till skogen för att plocka lite smultron! När vi var halvvägs började det spöregna så det var bara att sätta sig i närmaste busskur och vänta på att åskvädret skulle lägga sig.
Tillslut sprack det upp och vi fortsatte letandet!
Tillslut fann vi smultron som tittade fram bakom fuktiga blad.

Kommentarer
Postat av: emelie

Du tar så fina bilder johanna !

2012-07-20 @ 21:22:36
URL: http://nattstad.se/mlieee
Postat av: L

Tänker på dig. Älskar dig mest av allt.

2012-07-27 @ 00:15:23
Postat av: sofia

Gud så fina bilder du tar! De är så himla mysiga och härliga

2012-08-15 @ 12:21:31
URL: http://sofiaelisabet.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0