Sommarfrukost.


Amerikanska pannkakor med smultron, blåbär, sirap och vaniljte. 
Nybakta solrosbullar. Receptet hittar ni här!
Knäckebröd med äggomelett, jordgubbar och fruktté.
Räkmackor med muslibröd, majonnäs, räkor, sallad, tomat, dill, avokado ägg och citron.
Pannkisar igen.
Omelett/äggröra med rödlök, peppar, tomat, champinjoner och bacon. (Riktigt god!!!)

En liten ''sneak-peak'' på mitt påbörjade projektarbete som jag har sysselsatt mig med i några veckor. Ska göra en frukostbok tror jag. Eller mer frukost/brunchbok kanske... Får se vad det hela blir helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: klara

bjussaru?

Svar: dvd gulle
Johanna Norlin

2012-07-25 @ 09:23:00
Postat av: Linnea friberg

Den där boken vill jag köpa sen!! :)

2012-07-25 @ 13:54:09
Postat av: Olga

Åh jisses vad gott!

Din blogg är så himla fin och fylld med vackra fotografier. Underbart!!

2012-07-25 @ 18:07:21
URL: http://beyondthis.blogg.se
Postat av: Mickis

Ser heeeeelt underbart ut Joahnna! :D

2012-07-26 @ 19:29:51
Postat av: Esma

Tack fina du!!

2012-07-28 @ 18:15:27
URL: http://esmasternersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0