Now my life is sweet like cinnamon

Klänning från monki, rosett från beyond retro och skorna från Zoe.
Svart klänning från Lindex, topp från gina, solglasögon från Åhléns, tygväska från Deadwood.

Det är lustigt hur otroligt halv och tom jag känner mig när inte Ludwig är här. Det har inte ens gått ett dygn sen han åkte till Hultsfred och ändå saknar jag honom redan. Blä. Annars har jag fyllt dessa dagar med ett biobesök med mamma, jag har hunnit med en lunch uppe på jobbet och även jobbat hemma med ett litet projekt. Har också tränat så hårt och varit sådär skönt mörbultad i hela kroppen. Just den ömma kroppen ska nu bäddas ner, kolla film och äta jordgubbar. Sen vill jag också tipsa om den här fantastiska låten. Åh.
Lana Del Ray - Radio

Kommentarer
Postat av: Olga

sv: Eller hur, så himla fin. Man vill bara ha sommar nu, nu, nu!

Åh, älskar Monkiklänningen. Urtjusig!!

2012-06-14 @ 18:35:51
URL: http://beyondthis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0