Ren lycka-Studenten

Jag fick gåshud när jag såg alla studenter och ett hav av vita mössor rusa ut från rodenskolan i fredags. Tårögda, skrattandes, skrikandes, och helt fulla av lycka. Att få se allt det här gör mig så rörd. Längtar så himla mycket tills det är min tur nästa år.

Min kusin Victor tog studenten och var såhär tjusig!
Axel & Herman
Så fina allihopa!
Efter allt spektakel drack vi latte och njöt av solskenet på krabban och jag köpte biljett till slutskivan. Jag Ludde och Daniel åkte sedan ut till Victors mottagning där vi spenderade hela eftermiddagen.
Det bjöds på fördrink!
Stilig kille!
När klockan närmade sig åtta åkte vi ut till Galtorp till Simons mottagning där det bjöds på vattenpipa och afrikansk dans.
Ludwig & Axel.
Daniel.
sötisen.
Kvällen rusade iväg och vi tog nattbussen hem och pågrund av tråkiga omständigheter blev det ingen slutskiva för mig utan somnade som en stock hemma hos Ludde istället. I lördags var det fest ute på Vätö för fina Elina som fyllde år. Jag somnade gott bredvid Julia den kvällen när solen hade gått upp. Idag förbereder jag mig mentalt på att jag kommer att ha massvis med lediga dagar, vilket betyder att jag måste göra något vettigt och inte låta dagarna rinna iväg. Måste övningsköra och ta det där jäkla kortkortet också.

Kommentarer
Postat av: hobbyfotograf

hoppas du får en bra dag!

har du några planer för dagen? :)

2012-06-12 @ 08:16:39
URL: http://bysaandra.webblogg.se/
Postat av: kattis

sv; taack johanna! ♥

2012-06-13 @ 19:34:06
URL: http://karh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0