Twice


Har myst ner mig i sängen med en påse naturgodis och ett extremt rött äpple som jag bara var tvungen att köpa! Liten egentid sådär. Är så himlahimla trött och känner mig en gnutta förkyld. Vädret lurar en verkligen den här månaden. Jag satt och stirrade ut genom mitt fönster och insåg att det känns nästan kallare än någonsin ute. Eller så är det bara jag som har plockat fram vårkläderna för tidigt. Det börjar i vilket fall som helst bli lite grönt och fint. Det gör mig glad. Något som gör mig mindre glad är att jag har tycks ha tappat tidsuppfattningen en aning. Att jag har en hel del grejer som måste göras med både skola, praktik och här hemma. Men istället stoppar jag huvudet i sanden och gör allt förutom det som egentligen måste prioriteras först. Finns ju så mycket roligare saker att göra. Som att äta naturgodis och kolla sex and the city tillexempel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0