Efter skimret efter snön


Lite instagram bilder från dagen/veckan. Följ mig gärna: johannanorlin
Idag blev det ingen skola för min del. Min kropp tog en extrem vändning och sa ifrån riktigt ordentligt. Svimmade nästan och mådde illa på morgonkvisten. Men så fort jag kom hem så kände jag mig mycket bättre. (är nästan så gott som frisk nu) Lustigt det där. Förstår mig inte på min kropp ibland. Men imorgon blir det skolstart igen och jag känner mig riktigt utvilad. Har pysslat, målat, städat och börjat möblera om i mitt rum (i väntan på en 1.20 säng!) Ohmygad vad skönt det kommer bli. Wiiiiip. Nu ska jag kolla tv resten av kvällen. Pyss & hej

Kommentarer
Postat av: maja

du är fin

2012-03-07 @ 06:56:22
URL: http://enmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0