Ljuset i mitt mörker


Det är vår. Det är ett år och två månader sen vi blev tillsammans. Du är långhårig igen. Jag är upptagen och kanske inte lika närvarande.
Fast jag tycker det är komplicerat att vara i ett förhållande vissa dagar. Då jag bara vill vara ensam och ha tid för mig själv.
Då förstår du mig. Att jag är sådär konstig ibland. Men även dessa dagar jag är ensam så slutar det alltid med att vi på något vis ändå är tillsammans. Antingen äter vi jordgubbar eller vattenmelon i min säng samtidigt som vi kollar Lost. Du håller alltid din varma hand i min, kliar mig på ryggen när jag inte kan sova. Då inser jag också hur viktigt det här är för mig. Hur otroligt viktigt du är.
Jag gillar dig. Som min vän, som min ovän och som min pojkvän. Vi bara hör ihop du & jag.

Kommentarer
Postat av: Emelii

aw sött! :)

2012-05-30 @ 12:09:30
URL: http://www.nattstad.se/mlieee
Postat av: L

Vad fint du skriver... Jag gillar dig med. Som vän, ovän och pojkvän.

Jag gillar att du gillar mig, även fast att jag knappt läser din blogg. Även fast att jag missar såna här inlägg... Vi är bäst.



Jag älskar oss. Grattis på vår dag idag. <3

2012-06-01 @ 13:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0