I leave the good and bad behind.

Vet inte vad jag ska skriva. Jag är så otroligt tom för tillfället. Livrädd till och med. Helgen har rullat på bra. Jag har jobbat mestadels. Tränat Ki-box med Elin i torsdags gjorde jag också och fick en brutal träningsvärk som hållit i sig tills idag. Händerna darrar så fort jag håller i mobilen... Men sjukt skönt. Så befriande att få ur sig all frustration med hjälp av träning. Igår åt jag middag och drack vin tillsammans med Mamma, Camilla & Love. Det var mysigt och allt kändes för en gångs skull bra. Sen kom Julia och höll mig sällskap resten av kvällen och jag somnade som en stock bredvid henne och en kurrande kissemiss. Nu ska jag övningsköra och plugga. Mata in massvis med vettig kunskap i min slutna hjärna. Den här veckan ska jag verkligen ägna tid åt nödvändiga saker. Nu jävlar. Nu ska jag banne mig ta det där körkortet och komma på fötter igen.



Saknar dig redan.

Kommentarer
Postat av: Uddas lover

<3

2012-09-09 @ 13:33:13
Postat av: e

Vi är bäst! körkortet tar vi lätt när vi har varandra!

2012-09-12 @ 22:14:32
Postat av: Julia

fin blogg!

2012-09-30 @ 18:22:48
URL: http://juliasvanqvist.blogg.se
Postat av: Felicia

Tack de samma fina du!

Hur går de med teorin och körningarna då? ;)

Nästa vecka blir de dunderträning om de som
Sagt inte dyker upp annat i min lilla hjärna...

Vette fan vad som hände i dag, hur gick de på gympan?

Vi ses! Kram hjärtat

2012-11-08 @ 02:17:44
URL: http://cleanwormcotton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0