Those words keep me on my feet when I think I might just fall apart.

 
Lite lördagsfrukost. Hemmagjord müsli och avokado som senare blev en avokadosmoothie! Jag får verkligen så mycket inspiration av mat. Men nu blir jag bara stressad över mitt påbörjade projektarbete. Recept och inköp av varor är så tidskrävande att det nästan inte blir lika kul längre. Men det är bara att bita ihop och få det gjort. 
I fredags blev det premiärkväll uppe på Mobergs. Bra musik, goda drinkar och fina vänner. Kvällen efter åt jag & Julle pannacotta i mina hjärtformar och myste hela kvällen. 
Annars springer jag ute i höstskogen. Pluggar och skriver. Övningskör som en tok och dricker hallonsmoothie. Försöker få lite ro i själen. Nu ska jag sätta igång ett avsnitt New Girl (favvo serien!!!) och sedan sova.
 

Kommentarer
Postat av: Uddas lover

VARJE GÅNG JAG KOLLAR DIN BLOGG BLIR JAG HUNGRIG VAFAN

Svar: haha sötis!
Johanna Norlin

2012-10-01 @ 22:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0