Learn to let go.

Jag är bara tvungen. Tvungen att bryta ihop emellanåt. Och jag tror att ju mer öppen jag har tvingat mig själv att vara desto mindre kan jag hoppas på att allt ska bli som förut igen. Desto mer försvinner det också. För det är den absolut värsta känslan. Då kroppen viker sig av gråt och jag brusar upp för minsta lilla. När man går runt och tänker tillbaks på allt som varit och minns allt det vackra som en gång fått dig att le. Det har bara varit så jävla svårt. Man hittar en strumpa under sängen som är hans eller ett ljudklipp på mobilen där vi ligger och skrattar och inte alls är främlingar för varandra. Minsta lilla detalj gör ont. Men jag är glad över att jag har varit så kär i någon. Att jag fått känna den där tryggheten och blivit överöst med kärlek varje dag. Att jag har älskat någon. Det kan ingen någonsin ta ifrån mig. Det finns där och kommer alltid göra.
 
Livet kommer inte att bli som det var förut. Aldrig någonsin. Det får blir något annat istället och jag har accepterat det nu. Förhoppningsvis blir det till och med bättre. Jag har varit lycklig förut och kommer bli det igen. Nu gör jag bara det som känns bra och så småningom blir jag lycklig igen. Allt blir bra en dag.

Kommentarer
Postat av: kattis

sv; tack fina du! :*

2013-02-09 @ 21:00:31
URL: http://karh.blogg.se
Postat av: Sara Borg

De blir aldrig som förut, men de finns ingenting som säger att det inte kommer bli bättre.

<3

2013-02-10 @ 15:41:42
URL: http://saraborgsblogg.blogg.se
Postat av: sara.

Jag känner inte dig, men jag uppskattar dig, och jag tror på dig från en människa till en annan.

Allt kan kännas hopplöst ibland.

2013-02-23 @ 10:26:25
URL: http://radiomusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0