Jag följer dina gnistor under tunga moln

Tre underbara dagar ute på Singö med fågelkvitter, fint väder, röda kinder, bastu, kvällsdopp och skratt. Jag och Ludwig åkte ut på fredagskvällen och hade det bra med min familj och Lasse & Lisa.
Fina mamma innan middagen.
Pappa förbereder lite wok.
Jag & Ludwig fick varsitt glas bubbel också. (snart 18 snart 18...)
Farbror Lasse. ♥
Nästa morgon började jag och Klara dagen med att gå över en mil där vi bland annat fick se koutsläpp och en huggorm. Senare under lördagen kom Julia ut. Tillsammans bakade vi kolakakor som blev grymt goda. Flera vänner kom ut och vi satt 18 stycken och avnjöt av den goda maten som alla hade hjälp till med.
Två bästisar.

Kommentarer
Postat av: oxään

Gud så mysigt! saknar singö!

2012-05-21 @ 22:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0