Just another smart accessory to blend in

Jag har tagit så mycket bilder med min iphone den här veckan. Så tänkte ge er en liten sammanfattning om vad jag har pysslat med. Jag & mamma slog oss ner på Åtellet i onsdags och åt en gudomligt god fisksoppa innan vi gick på målarkurs. Hade inbakad fläta också.
Sprang spåret där naturdoft fyller hela kroppen medan benen pumpar upp och ner för backarna. Åt en morot efter som belöning.
Var på 50-årsfest för Eva där släkt och vänner befann sig. Hade på mig mina transparenta utsvängda byxor från zara & åt jättegod mat.
Åt avokadomackor till frukost och blev glad när jag fick syn på mitt och Matildas reportage som är publicerat i Roslagens bomarknad. Ludwig var också ruskigt fin i kavaj under fredagskvällen. Love you.
Gullenulle på bilden och jag åkte ut till Singö under lördagen och myste med syssling Klara, korvgrillning, Alfapet, plockade tussilago och blev småbrända om kinderna av den otroligt sköna vårsolen.
Idag är jag helt slut i både kropp och själ. Ska försöka pallra mig upp till friskis och träna lite innan jag slänger mig soffan där jag nog kommer slockna direkt. Imorgon är det valborg och det ser riktigt lovande ut.
Trackback
RSS 2.0